Friday, December 23, 2005

05音樂大結算



很開心,今年,尤其係05年下半年
聽了很多歌
有好歌,聽了十次仍覺得不夠
有K歌,聽了一小時侯立即消失於大氣之中
有難聽得不堪入耳,想起也心寒
最即興,令我一聽即時有idea,感觸的都有
我自問是一個音樂白癖,但我愛聽音樂
不能像一些人說:"音樂是我的氧氣"
只能說"音樂是我必需的CO2(二氧化碳),
一種能令我暈低的物質"

載至2005年12月21日,聽過既碟,上面幅圖list曬(遺漏既一定有)
但我自已推薦的十隻有:

1.方大同-Soul Boy
2.薛凱琪-Funny Girl
3.陳綺貞-華麗的冒險
4.王力宏-心中的日月
5.何韻詩-梁祝下世傳奇
6.陳奕迅-U87
7.林憶蓮-本色
8.Craig David-The Story Goes

其他值得一聽的有:
Portable Groove 09
麥浚龍-Walk Under Breath
平井堅-愛歌成癡十年精選大碟
周國賢-光
王菀之-I Love my name
葉宇澄-尤金
軟硬天師(葛民輝,林海鋒)- 軟硬聯盟
林海鋒-三字頭

你今年又聽過甚麼歌?留言share啦,THX!

3 Comments:

At 9:37 AM, Anonymous Evan said...

對我黎講,音樂係我自己情感/信念以外
第二生命......無佢會好寡,無晒mood*

^^"

 
At 5:59 AM, Anonymous Anonymous said...

What a great site » » »

 
At 3:56 AM, Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read » »

 

Post a Comment

<< Home