Monday, October 10, 2005

雙十節快樂

不是經Dieselcat提起,也不知今天是雙十節
依舊上堂至6點多,補課

不過最驚喜還是"老貓宵show"
多謝Dieselcat的"明年今日",Licca的"一秒感動"
我仲記得那次的"至少還有你","冤氣","勇氣"....
實在太多"氣"
dieselcat


另外,家父今晚放工時送了一把極有創意的給我
Dscn3910

Dscn3912
多謝家父那份極有創意的間尺,家母的"雙十大餐"
多謝Hajime,Licca,六月和我chat了很久
多謝貓少推介的好歌


The Time now is 2:54a.m,
其實夜訓,也令我想起很多過往的事
想起以前浪費了不少無謂的時間
開電腦為了chating,
講了很多無謂的說話(Licca,唔係妳呀)
做一些自已獨樂樂的無聊工作
我要這晚是我最後一晚夜訓的一晚
縱使以後日子夜訓,也要有意義
小公主,等緊妳每日寫blog呀!
我幫你整得幾辛苦都無所謂

最後,雙十節快樂!小克生日快樂!

Dscn3905

4 Comments:

At 12:02 PM, Blogger Rosa Benito said...

Wallace & Gromit Up In Smoke
Aardman Animations, the British studio where the weekend's top-grossing film, Wallace & Gromit: Curse of the Were-Rabbit , was created, suffered a fire on Oct.
Find out how you can buy & sell anything, like things related to private road construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like private road construction!

 
At 2:03 AM, Blogger Karvitz said...

haha!
你個電腦wallpaper 同我一樣啦 :P

 
At 7:41 PM, Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Easton synergy 500 hockey elbow pads

 
At 3:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Enjoyed a lot! film editing schools

 

Post a Comment

<< Home