Wednesday, September 28, 2005

九月音樂結算

這個月聽了有超過20首歌曲,再加上8隻大碟
爽呀!大碟的List如下:

陳奕迅-反正是我
達明一派-Reunion
遊鴻明-戀上遊鴻明
何韻詩-梁祝下世傳奇
劉浩龍-Past& Present
梁靜茹-絲路
林海峰-三字頭
Bon Jovi-Have a nice day

特別挑選的7首有:

1.何韻詩-十八相送
電下電下的感覺...在那篇介紹梁祝下世傳奇的post已說了

*2.何韻詩-迷你興我
很強的節奏,再加上令人上進努力的歌詞,屌!

3.張宇-雨一直下
一首被人改篇的歌,相信一聽音樂便知道
搖滾中的悲傷

4.周杰倫-龍捲風
不是特別喜愛,只是星期六那天回家的時候
mp3 player播著龍捲風,而我亦在風雨間疾走
"打風聽龍捲風",掂!

5.梁靜茹-路
深深的悲傷,催眠最好XD

6.Bon Jovi-Have a nice day
給我一種"Let's rock'n roll"的感覺

*7.Backstreet boys-Crawling Back
和雨一直下同種表達方式
在街上流連時一定會聽這首歌

還在等待我的歌曲有:
2HOT
Craig David-Music goes(這隻碟閒置了個多月了,真失敗)
陳綺貞-華麗的冒險
Bon Jovi-Have a nice day其餘的音樂

2 Comments:

At 9:30 AM, Blogger Susan Hanson said...

For sale by owner - via an Internet blog
Adolfo Pesquera Express-News business writer If you buy Alan Weinkrantz's house, he will, depending on your preferences, buy you dinner at the Broadway 5050, pay for your car's oil change at the local Jiffy ...
Find out how you can buy and sell anything like music on interest free credit and pay back whenever you want!

 
At 9:58 AM, Blogger Karvitz said...

反正是我.....
呢隻碟係佢打返入台灣的最緊要的一張碟

好中意「不如這樣」, 唱得好"滄涼" 好喜歡!!

 

Post a Comment

<< Home