Wednesday, August 10, 2005

A west lake moment抹茶之戀味

a west lake moment
小克的又一幅插畫

5 Comments:

At 10:24 AM, Blogger 六月 said...

請問你是否認識小克的呢?

 
At 6:49 AM, Blogger Kac Yung said...

六月,認識

 
At 7:40 AM, Blogger 六月 said...

咁好...請問點識的?
另外FYI,我响東Touch發現咗小克嘅最新廣告插圖—O4!你睇咗未吖?

 
At 5:52 AM, Blogger Kac Yung said...

E-mail聯絡
有一次moleskin exhibition同佢傾過
其實East touch我都係間唔中買
反而我會買JET
如果你想同我傾小克既野
可以contact我msn
karahnz@hotmail.com

 
At 5:25 AM, Blogger 六月 said...

add咗你喇,我係六月。

 

Post a Comment

<< Home